طوسی: برای حضور در لندن باید در قزاقستان بهترین باشم
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش ایرنا، 'مریم طوسی' صبح امروز (چهارشنبه)، آخرین تمرین خود را در مجموعه ورزشی انقلاب تهران زیر نظر 'تاتیانا الكسی یف' مربی روسی خود انجام داد تا روز 11 تیر ماه در آخرین رقابت های انتخابی المپیك در قزاقستان با عنوان 'ستارگان آسیا'، آخرین شانس خود را برای حضور در بازی های المپیك 2012لندن بیازماید.

طوسی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینكه برای حضور در بازی های المپیك لندن باید در قزاقستان از همه بهتر باشم، گفت: دو مسابقه به صورت همزمان در روزهای 11 و 12 تیر ماه در قزاقستان برگزار می شود و اگر چه مسابقات ستارگان آسیا انتخابی المپیك است اما با پیشنهاد مربی ام، تصمیم گرفتم در مسابقه های جام 'كازانوف' در قزاقستان نیز شركت كنم.

وی افزود: در مسابقه جام كازانوف كه صبح برگزار می شود، در ماده دوی 200 متر شركت می كنم و عصر همان روز در مسابقات ستارگان آسیا كه با حضور هشت نفر برتر آسیا از جمله دوندگانی از كشورهای هندوستان، قزاقستان، ویتنام و سری لانكا برگزار می شود، در ماده دوی 400 متر خواهم دوید.

وی ادامه داد: با حمایت و برنامه ریزی خوب فدراسیون دوومیدانی، تمرینات را از حدود هفت ماه قبل زیر نظر مربی روسی آغاز كرده ام و با هدف و انگیزه حضور در بازی های المپیك لندن و تمرینات منسجم و منظم توانستم علاوه بر كسب مدال طلای رقابت های قهرمانی، یك مدال طلا و دو نقره جایزه بزرگ آسیا را در تایلند نیز بدست آورم.

'مریم طوسی' اوایل اسفند ماه سال گذشته توانست در جریان مسابقه های دوومیدانی قهرمانی داخل سالن آسیا در چین با كسب زمان 53.85 در ماده دوی 400 متر، مدال طلا را از آن خود كند.

این دانشجوی تربیت بدنی گفت: روزانه بین چهار تا شش ساعت، تمرین پرفشاری را با كمك مربی ام انجام دادم و حضورم در مسابقات جهانی كره جنوبی و قرار گرفتن در كنار دوندگان صاحب نام دنیا، تاثیر بسزایی در افزایش اعتماد به نفس و خودباوری ام داشت.

دونده جوان تهرانی، حضور در بازی های المپیك 2012 لندن را بالاترین آرزوی هر ورزشكار حرفه ای دانست و اضافه كرد:

برای آمادگی بهتر و وضعیت خوب بدنی و روانی خود، برنامه های زیادی در دستور كار داشتم كه با كمك فدراسیون دوومیدانی و مربی ام به خوبی انجام داده و اكنون كاملا آماده ام.

امیدوارم با توجه به نزدیكی آب و هوای قزاقستان با ایران، شرایط خوبی برای شركت در مسابقه ها داشته باشم.

وی با اشاره به اینكه به تازگی ركورد ایران را به میزان دو ثانیه ارتقا بخشیده است، گفت: در مواد سرعتی دوومیدانی، ركورد زنی یا ارتقا ركورد با صدم ثانیه است ولی من توانستم ركورد ایران كه متعلق به خودم بود را دو ثانیه بهبود بخشم.

وی در پایان از حمایت های بی دریغ فدراسیون دوومیدانی برای فراهم كردن همه شرایط به گونه ای كه وی بتواند بدونه هیچ دغدغه ای تمرین كرده و در مسابقات شركت كند، تقدیر كرد و گفت: در قزاقستان به لطف خدا پاسخ این اعتماد را خواهم داد.

مسابقات دوومیدانی ستارگان آسیا در قزاقستان در روزهای 11 و 12 تیر ماه در شهر آلماتی این كشور برگزار خواهد شد.

ورزشی. **‌ 1828 **‌ 1589





:: برچسب‌ها: بارسلونا , د , سفر ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: